فراموش نکنید
خانه / اطلاعات واحد اداری

اطلاعات واحد اداری

  • شرح وظایف رئیس امور اداری:
  • کارشناسی و نظارت بر تکمیل پرونده استخدامی افراد جدیدالاستخدام و برقراری حقوق و مزایای مشاغل مختلف با رعایت ضوابط و قوانین موجود
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات و مصوبه های مجلس و هیأت دولت
  • نظارت بر صدوراحکام حقوقی،دستمزد،پاداش، فوق العاده ها، ماموریت ها، مرخصی ها، اعطای رتبه و طبقه و مزایای قانونی از بدو استخدام تا پایان خدمات دولتی
  • ارائه پیشنهاد جهت اصلاح و بهبود فرایندهای اجرایی بمنظور تسریع در پاسخگویی
  • تهیه گزارش تخلف های اداری کارکنان و در صورت لزوم ارجاع به مراجع ذیصلاح
  • تجزیه و تحلیل اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات اداری و استخدامی.
  • مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر درباره نحوه اجرای قوانین مورد عمل و شناسایی و احصاء تناقض موجود در آن و ارائه پیشنهاد جهت اصلاح آن
  • کارشناسی و نظارت بر انجام امور مربوط به قراردادها، تعاون، بیمه، رفاه، بازنشستگی، ارزشیابی، آموزش، طبقه بندی مشاغل و تشکیلات
  • اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
  • رسیدگی و پاسخ به درخواست های مختلف کارکنان و پیش بینی احتیاجات پرسنل

انجام سایر امور مربوط در زمینه شغل مورد تصدی طبق دستور مقام مافوق

کارگزین

۱٫رسیدگی به فرم های پر شده استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها

۲٫تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال، ترمیم حقوق، ماموریت آموزشی، ترفیع، اضافه کار و نظیر آن با اطلاع مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوط و نظارت بر انجام صحیح آن

۳٫رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع ، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی و یا وظیفه

۴٫انجام امور مربوطه به تعاون ، بیمه ، بازنشستگی، ارزشیابی ، آموزش و طبقه بندی مشاغل

۵٫اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاد تدابیر لازم بمنظور حسن انجام هدف های مورد نظر

۶٫معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر (مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان- نیروهای جدیدالاستخدام- پیام آوران بهداشت- تعهدات انجام خدمت ضریب کا و …)

۷٫ارائه پیشنهاد جهت اصلاح و بهبود فرایندهای اجرایی بمنظور تسریع در پاسخگویی

۸٫پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین این احتیاجات

مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر درباره نحوه اجرای قوانین مورد عمل و شناسایی و احصاء تناقض موجود در آن و ارائه پیشنهاد جهت اصلاح آن

۹٫اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری

۱۰٫تهیه گزارش های لازم

۱۱٫انجام سایر امور مربوط در زمینه شغل مورد تصدی طبق دستور مقام مافوق

این واحد در زیر زمین ساختمان غفاریان  واقع شده است.

می پسندم(۰)نمی پسندم(۰)

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

رفتن به بالا